Universitetsavisen
Nørregade 10
1165 København K
Tlf: 21 17 95 65 (man-fre kl. 9-15)
E-mail: uni-avis@adm.ku.dk
Øvrige
Øvrige — Forbrugernes købevaner i en digital tidsalder! MED RED ASSOCIATES, MANNAZ m.fl.
Date & Time:
Place:
Det Samfundsvidenskabelige Fakultet
Øster Farimagsgade 5A
1353 København
Bygning 35, kælderetage
Hosted by:
Projekt- og Karrierevejledningen på Det Samfundsvidenskabelige Fakultet
Cost:
Free
Med de nye informationsstrømme ændres forbrugernes købevaner i et tempo som aldrig set før. Forretningsstrategier ændrer sig og kundekontakten flyttes i stigende grad over på digitale platforme og over landegrænserne. Det giver nye muligheder for detailhandlen såvel som for forbrugerne.
Under arrangementet vil du høre, hvilke koncepter butikker, udbydere af madudbringning og et online supermarked arbejder med. Hvordan bruger disse virksomheder data til bedre kundeservice? Og hvordan ændrer forbrugeradfærden sig i den digitale tidsalder?
Vigtige spørgsmål, som vi vil belyse fra forskellige perspektiver ved hjælp af aktuelle cases og ekspertforedrag bl.a. ved ReD Associates og Mannaz m.fl.
Helt konkret vil du blive præsenteret for følgende oplæg:
Forbrugeradfærd i en digital tidsalder v/Red Associates
Tendenser i markedsføring til de yngre generationer v/Mannaz
Ekspertforedrag om forbrugeradfærd v/opdateres snarest
Big Data og AI – oplægsholder opdateres snarest
Metoden ‘de 5 linser’ v/ReD Associates
Personlig Branding v/ Mannaz og VentureCup
Faglige kompetencer om forbrugeradfærd som SAMF-kandidat
Program
Begge dage fra kl. 9-16.
Tilmelding
Tilmeld dig nederst på siden på at klikke på ‘Svar på denne undersøgelse’. Det er GRATIS at deltage!
Arrangementet foregår på dansk og engelsk afhængigt af foredragsholder!
Målgruppe
Alle KU-studerende med interesse for forbrugeradfærd.
Om ReD Associates – det humanistiske og socialvidenskabelige konsulenthus
Konsulenthuset ReD Associates løser kundemysterier for at skabe vækst i virksomheder som Lego, Adidas og Ford Motor Company. Rådgivningen i ReD Associates baserer på samfundsvidenskabelige og humanistiske metoder til at forstå markedet. ReD Associates er de eneste i branchen, der ikke har en ren businesstilgang til salg, marketing og design. Læs mere om ReD Associates.
Om Mannaz
Mannaz udvikle hvert år mere end 10.000 ledere, projektledere og vidensmedarbejdere. Cand.psych. og Senior Konsulent Søren Blem Bach specialiserer sig i talent- og karriereudvikling. Han har blandt andet i flere år faciliteret netværk for nogle af de største danske talenter i Danmark, herunder Talent 100 netværket. Søren vil give inspiration til jeres personlige branding, og hvordan dette kan anvendes strategisk i jeres karriereudvikling.