Universitetsavisen
Nørregade 10
1165 København K
Tlf: 21 17 95 65 (man-fre kl. 9-15)
E-mail: uni-avis@adm.ku.dk
—
Uddannelse
SPECIALEPRIS - Kforum har publikum og priser til kommunikationsfaglige specialer bedømt i 2013.
Hvis du er nyslået kandidat i 2013 med bedømt kommunikationsspeciale i skuffen, så find det frem igen. Der er læsere til det og måske en pengepræmie oveni.
Kforum er kommunikationsbranchens site for netværk og videndeling. Kforum for Studerende opfordrer alle, der har skrevet speciale i 2013 til at dele deres arbejde med nogle af branchens dygtigste folk og samtidig deltage i konkurrencen om årets k-speciale.
Specialet skal have en kommunikationsfaglig vinkel og være fra 2013. Bedømmelsen tager udgangspunkt i specialets faglige niveau og dets modighed og nytænkning i enten emne, vinkel eller begge dele, lyder det af opslaget.
»Specialer bliver læst alt for lidt, og det her er en måde at give folk et skulderklap på, som de måske kan bruge i deres jobsøgning,« sagde Kforums redaktørTimme Bisgaard Munk til Uniavisen, da prisen skulle uddeles første gang i 2012.
Konkurrencen er altså forbeholdt specialer med kommunikationsfagligt indhold, så retorikere, danskstuderende, film- og mediestuderende og beslægtede humanister er de oplagte kandidater.
Men også andre fagtyper kan deltage, for specialerne kan omhandle så forskellige emner som public affairs, intern kommunikation, sociale medier, krisekommunikation, kampagner, blogs, videnssamfundet, spin, journalistik, sprogbrug, kønskommunikation og viralfilm. Og lignende.
For at være med i konkurrencen, skal du sende dit speciale til studerende@kforum.dk med en kort introduktion til specialet, en udtalelse og din karakter. Specialet publiceres på Kforum.dk, og du er med i konkurrencen om årets k-speciale 2013.
Udtalelsen er til intern brug og vil ikke blive publiceret.
Deadline for at deltage i konkurrencen er mandag den 5. maj kl. 12.00. Efter deadline kårer en jury de tre bedste specialer og præmierer dem med op til 10.000 kroner.
gbg@adm.ku.dk